SHT:n koulutusstipendejä myönnetty

16.07.2024

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 16 henkilölle ja yhteensä noin 25 000 euron arvosta.

Sti­pen­din­saa­jat oli­vat yrityksistä: Beweship Oy Ab, CHS Air & Sea Oy, DACHSER Finland Air & Sea Logistics Oy, FREJA Transport & Logistics Oy, Kuehne + Nagel Oy Ltd, PostNord, Schenker Oy, Schenker Oy ja Varova Oy

Sti­pen­de­jä myön­net­tiin mm. seu­raa­viin kou­lu­tuk­siin (kou­lu­tus / jär­jes­tä­jä):

• Aalto Diploma in Global Logistics / Aalto University Lifewide Learning
  • IATA DGR -määräaikaiskurssi / CargoSafe Oy
  • IATA DGR -peruskurssi / CargoSafe Oy
  • Lentorahdin turvapäällikön koulutus / Suomen Turvaprojektit Oy
  • Turvallisuusneuvonantajan peruskoulutus / Presto Oy

Koulutusstipendejä voi anoa ympäri vuoden. Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opintojen alkamista. Lisäksi stipendejä ei myönnetä maksuttomiin koulutuksiin tai oman työnantajan järjestämiin yrityksen sisäisiin koulutuksiin. Lisätietoa stipendinhausta Suomen Huolinta- ja Logistiikaliitto ry:n www-sivuilta.

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia huolinta-alalla toimivien yritysten aatteellisena tukena edistämällä näiden yleisiä ja yhteisiä etuja sekä edistämällä alan yleisiä toimintaedellytyksiä.