SHT:n koulutusstipendejä myönnetty 17 henkilölle

08.10.2024

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 17 henkilölle ja yhteensä noin 21 000 euron arvosta.

Sti­pen­din­saa­jat oli­vat yrityksistä: Beweship Oy Ab, DHL Global Forwarding (Finland) Oy, ILP-Group Logistics Oy, Kuehne + Nagel Oy Ltd, LEMAN Oy, Maersk Logistics & Services Finland Oy, NTG Road Oy, Schenker Oy, Trans World Shipping Oy ja Varova Oy.

Sti­pen­de­jä myön­net­tiin mm. seu­raa­viin kou­lu­tuk­siin:

• Aalto Diploma in Global Logistics 2024-2025
  • IATA DGR CBTA FUNCTION 7.3
  • IATA DGR -määräaikaiskurssi

Koulutusstipendejä voi anoa ympäri vuoden. Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opintojen alkamista. Lisäksi stipendejä ei myönnetä maksuttomiin koulutuksiin tai oman työnantajan järjestämiin yrityksen sisäisiin koulutuksiin. Lisätietoa stipendinhausta Suomen Huolinta- ja Logistiikaliitto ry:n www-sivuilta.

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia huolinta-alalla toimivien yritysten aatteellisena tukena edistämällä näiden yleisiä ja yhteisiä etuja sekä edistämällä alan yleisiä toimintaedellytyksiä.